«ЖАҢА ҚАЗАҚСТАН: Тарихи сананы модернизациялау контекстіндегі евразияның этностары мен мәдениеттері» атты республикалық ғылыми- тәжірибелік конференция

Permanent URI for this collection

«Жаңа Қазақстан: тарихи сананы модернизациялау контекстіндегі Евразияның этностары мен мәдениеттері» атты республикалық ғылыми-тәжірибелікконференцияматериалдар жинағы (24 мамыр 2022 ж.) / – Нұр-Сұлтан, С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университетінің баспасы, 2022. – 148 б.

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 2 of 2
  • Publication
    Ұлтаралық тұтастық–мемлекет тірегі
    (С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті, 2022-05-24) Абишева Ж.Р.
    Қазақ елінің тұғыры биіктеп тәуелсіз мемлекет ретіндегі орнының айқындалғанына да отыз жылдан астам уақыт болып отыр. Осы кезең аралығында еліміз бірқатар белестерден өтіп, биік асуларды бағындырды. Бұл біздің ХVІІІ ғасырдың 30-жылдарынан бергі кездегі ең басты қол жеткен табысымыз. Ата-бабамыз аңсаған тәуелсіздік оңай жолмен келген емес. Сонау «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама», екі жарым ғасырға созылған қазақ-жоңғар соғысы, кешегі Кеңес дәуіріндегі 1921-1923, 1931-1933 жылдардағы аштық, ұлт-азаттық қозғалыстар, азаттық жолында құрбан болғандар, бәрі айналып келгенде осы тәуелсіздік үшін, ұлт мұраты үшін болғандығы аян.
  • Item
    Қылмыстың арнайы субъектісі туралы түсінік
    (Казахский агротехнический университет им. С.Сейфуллина, 2022-05-24) Абдурахманова К.Р.
    Қылмыстық жауапкершілік пен жаза қолдану үшін қылмыстық заңмен тыйым салынған әрекетті жасаған, жеке адамға, қоғамға немесе мемлекетке зиян келтірген немесе зиян келтіру қаупін жасаған адам есі дұрыс болуы керек. Жоғарыда айтылғандай, ақыл - ой-бұл адамның әлеуметтік қауіпті іс-әрекет жасау кезіндегі өз әрекеттерінің (әрекетсіздігінің) нақты сипаты мен қоғамдық қауіптілігін түсіну және оларды басқару қабілеті. Ақыл-ой ұғымы субъектінің қылмыстық жауапкершілігі үшін өте маңызды кінә ұғымымен тығыз байланысты. Тек ақыл-есі дұрыс адам кінәлі деп танылуы мүмкін. Сондықтан ақыл-ой кінә мен жауапкершіліктің міндетті шарты болып табылады. Адамның мінез-құлқы сана мен ерік арқылы анықталады және бақыланады.